Tinggalkan Jejak Anda Disini


ShoutMix chat widget

MENU

Saturday 4 June 2011

Perkongsian: How you coloring your life?




hari ini, bermula lagi lakonan kita didunia.
siapakah watak utamanya?
didalam hidup cerita anda...andalah watak utamanya
didalam hidup saya, sayalah heronya (heroin dlm proses kekeke)

kamu, kamu dan kamu
juga watak penting dalam hidup saya
tanpa kamu, kamu dan kamu..
pincanglah kisah saya ini.

bermula episod berlanjutan hingga 23 tahun
jalan penghujungnya masih tidak berpenghujung,
sehinggalah aku mati,....
dan kisah itu belum lagi berakhir.
kisah kehidupan sebenar akan bermula DISANA...

bagaimana ceritanya disana?
siapakah watak utamanya???

tuuutt……………………
Anda sendiri mungkin tertanya-tanya bukan? benarkan saya jawab persoalan itu Jawapan saya mudah,

semuanya bergantung pada lakonan kita pada hari ini, dan seterusnya sehingga,kita bertemu titik petemu didunia.

bermulalah kehidupan yang sebenar

how the story begin??
how your life there??

you will get the good answer, if u know how to color your life starting from today...

Apakah kamu ingin mewarnakan hidup mu dengan WARNA yang hitam dan kusam?
tidakkah kamu ingin mewarnakan hidup mu dengan warna-warna yang penuh keceriaan yang penuh dengan keriangan??

your life, its your choice...

warnakan hidup mu dengan penuh "KEINDAHAN"

KEINDAHAN??
YA....."AMAL-AMALAN KESYURGA..." itu adalah sebaik-baik keindahan.







18mei11
7.57am
uum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...